כך תיצור פרופיל לינקדאין ממוקד לקוח

"תתחיל מיצירת פרופיל לינקדאין"

אם מישהו ישאל אותי מהו אחד המרכיבים החיוניים להצלחה בלינקדאין, זה הדבר הראשון שאומר לו.

לינקדאין היא הרשת העסקית הגדולה ביותר בעולם ,שיכולה לסייע לך בפיתוח קשרים עסקיים, חיפוש עבודה ובניה ושימור של מוניטין עסקי. אם בעבר, יכולנו להסתפק בפרופיל פשוט המכיל תמונה ומידע, היום זה כבר לא מספיק.. 

אם הפרופיל לא מייצג את בעל העסק נאמנה, בחשיבה, בניסוח וגם בפרטים הטכניים הקטנים, עדיף כבר לא ליצור אחד כזה. 

פרופיל הלינקדאין הוא חלק מהותי מהמיתוג האישי שלך, והוא חייב להיות מדויק, בפרט אם אתה מתכנן לשווק את עצמך בלינקדאין ולקבל באמצעותו לידים ופניות חדשות.

אולי כבר יש לך פרופיל, ואולי אפילו לינקדאין מראה לך שהפרופיל שלך הוא All Star. למרבה הצער, זה לא אומר הרבה על איכות הפרופיל שלך. יכול להיות שפשוט מילאת את כל חלקי הפרופיל השונים מבלי להשלים אותם, ועדיין קיבלת סטטוס של פרופיל All Star, מה שנותן לך תחושה שקרית של נוכחות מקצועית בלינקדאין.

מה מאפיין פרופיל All Star אמיתי?

פרופיל All Star אמיתי מאפשר ללקוחות הפוטנציאליים שלך להגיע ולהתחבר אליך בקלות, ולהשיג לידים איכותיים בלי להוציא מאות ואלפי שקלים על פרסום לא ממוקד בפייסבוק או ברשתות חברתיות אחרות. 

אלו דרישות הבסיס מפרופיל לינקדאין איכותי:

  1. למתג אותך כאוטוריטה בתחומך- מטרת הפרופיל היא לבנות את האמינות והמומחיות שלך כמומחה בתחומך
  2. להציג פתרון לכאב הלקוח- הפרופיל יתאר כיצד אתה פותר את הבעיה של הלקוחות הפוטנציאלים שלך
  3. לייצר שקיפות ואמון- פרופיל איכותי ייצר אמון ומעורבות עם קהל היעד שלך


פרופיל מעולה בלינקדאין הוא חיוני ולא מותרות, אני ממליצה לא להתחיל להשתמש בלינקדאין באופן פעיל עד שלא תשלים את המשימה. 

פרופיל איכותי משפיע על תוצאות החיפוש בגוגל

בדיוק כמוך, כשלקוח פוטנציאלי ירצה לברר עליך פרטים, הוא יפנה ל… כן, ניחשת נכון. גוגל כמובן.

האם ידעת שפרופיל הלינקדאין שלך ידורג גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל (לעיתים קרובות אף במקום הראשון) ובדרך כלל אפילו לפני האתר שלך?

מיתוג אישי הוא חשוב ביותר, והמותג האישי שלך בא לידי ביטוי בכל מקום שבו אתה מופיע בתוצאות החיפוש של גוגל ובפרופילי המדיה החברתית שלך.

כיצד יוצרים פרופיל לינקדאין ממוקד לקוח?

כשאתה כותב מחדש את פרופיל הלינקדאין שלך, חיוני שתדע מי הם הלקוחות האידיאליים שלך כדי שתוכל ליצור פרופיל ממוקד לקוח.

אחת הטעויות הנפוצות של בעלי העסקים היא ליצור את פרופיל הלינקדאין בדומה למסמך קורות חיים שמתמקד בהם.. למעשה, זה בדיוק הפוך, הפרופיל צריך לדבר ישירות עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך.

למען האמת, לקוחות פוטנציאליים מתעניינים הרבה יותר במה שתוכלו לעשות עבורם, מאשר בכם עצמכם. נקודת המוצא שלהם כשהם מעיינים בפרופיל היא – איך הוא יכול לעזור לי?

נסכם עד כה-

כדי ליצור פרופיל ממוקד לקוח, וודא שאתה מזהה מי הם הלקוחות הפוטנציאליים שלך, שאתה יודע בדיוק מהן הבעיות / האתגרים הספציפיים שעומדים בפניהם, ואילו פתרונות אתה מציע עבורם.

במאמר הבא אדגים ואסביר לך צעד אחר צעד כיצד איך להקים פרופיל All Star אמיתי, כזה שיוביל את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם הישר אליכם.

אם תעקוב ותבצע את כל הפעולות בסופו של דבר תיצור לך פרופיל לינקדאין מקצועי, מותאם למנועי החיפוש, שישרת אותך שוב ושוב ושוב וישמש עבורך לא פחות ממגנט לידים.

רוצים ללמוד איך לשווק בפועל בלינקדאין? לחצו כאן

שתפו בלינקדאין
שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר

צור קשר

טלפון: 052-8028309
מייל: efrat@efradekel.com

אפרת דקל © כל הזכויות שמורות